Sirdsmieram: Mercedes-Benz pagarinātā garantija
Ar pagarināto garantiju Jūs nodrošinieties pret neparedzētiem izdevumiem, kurus bojājumu gadījumā segs apdrošināšana un par remontu parūpēsies augsti kvalificēts dīlera serviss, kurš Jūsu auto jau iepazinis ražotāja garantijas laikā.
Pagarinātās garantijas veidi
Lai nodrošinātu pagarinātās garantijas pakalpojuma pieejamību pēc iespējas plašākam Mercedes-Benz automašīnu īpašnieku lokam, izveidoti divi pagarinātās garantijas veidi. Jauniem automobiļiem, kuriem vēl ir spēkā ražotāja garantija, piemērota pagarinātā garantija jauniem automobiļiem. Tā ļauj iegūt nepārtrauktu garantijas aizsardzību līdz pat automašīnas piecu gadu vecumam. Savukārt gadījumā, ja transporta līdzeklis ir vecumā līdz 10 gadiem un tam vairs nav spēkā esoša ražotāja garantija, tam var tikt piemērota lietotu automašīnu pagarinātā garantija.
Pagarināto garantiju jaunam auto iespējams iegūt reizē ar transportlīdzekļa iegādi vai jebkurā brīdī, kamēr transportlīdzeklim ir spēkā ražotāja garantija. Lietotu auto pagarinātā garantija piemērota transportlīdzekļiem, kuriem nav ražotāja garantija, piemēram gadījumā, kad ražotāja garantijas termiņš ir beidzies vai automobilis ir importēts. Lietotu auto pagarināto garantiju iespējams piemērot transportlīdzekļiem, kuri polises spēkā stāšanās brīdī nav vecāki par 10 gadiem un to nobraukums nepārsniedz 180 000 km.
Nobraukuma ierobežojums
Ņemot vērā automašīnas odometra rādījumu polises noformēšanas brīdī, īpašnieks var izvēlēties sev piemērotāko pagarinātās garantijas nobraukuma ierobežojumu. Jaunam auto piemērojami nobraukuma ierobežojumi līdz 100 000 un 150 000 kilometriem, kā arī abiem garantijas veidiem pieejams nobraukuma ierobežojums līdz 200 000 kilometriem un pat 250 000 kilometriem, ja automobilis kvalificējams kā komerctransports.
Darbības termiņš
Automobilim, kas kvalificējas pagarinātajai garantijai, iespējams to piešķirt uz 12, 24 vai 36 (tikai jaunu auto pagarinātās garantijas ietvaros) mēnešiem. Ja esat iegādājušies jaunu auto pagarināto garantiju un tās termiņš ir iztecējis, iespējams uzreiz izvēlēties lietotu auto pagarināto garantiju, lai automobilis būtu pasargāts bez pārtraukuma.
Garantijas seguma veidi
Abiem garantijas veidiem pieejamas trīs dažādas seguma izvēles: visu risku, 15 komponentu un 7 komponentu. Katrs seguma veids nodrošina atšķirīgu automobiļa komponentu garantijas aizsardzību. Visu risku segums aptver visplašāko komponentu klāstu. Tas attiecināms uz visām automobiļa komponentēm, kas nav minētas Jūsu polises izņēmumu sarakstā. Savukārt 15 un 7 komponentu segums iekļauj tikai tās komponentes, kuras minētas segumā iekļauto komponentu sarakstā. Izvēlieties sev piemērotāko!
Piešķiršanas kārtība
Tā kā jaunu auto pagarinātā garantija tiek piešķirta nekavējoties pēc automašīnas ražotāja garantijas beigām, kuras laikā tas ticis apkopts un remontēts sertificētā dīlera servisā, tad pirms jaunu auto pagarinātās garantijas stāšanās spēkā papildus automobiļa apskate dīlera servisa centrā nav nepieciešama. Lietotu auto pagarinātās garantijas gadījumā automobilim pirms polises noformēšanas un cenas piedāvājuma izteikšanas nepieciešams veikt stāvokļa novērtējumu dīlera servisa centrā. Automašīnas apskates izmaksas servisā sedz tās īpašnieks atbilstoši servisa normstundu izcenojumam.
Pagarinātās garantijas izmaksu aprēķins
Pagarinātās garantijas izmaksas tiek aprēķinātas katram automobilim individuāli, ņemot vērā vairākus faktorus par konkrēto automobili:
- Pārnesumkārbas veids
- Vai automobilim ir spēkā esoša ražotāja garantija
- Nobraukums
- Transportlīdzekļa pirmās reģistrācijas datums
- Modelis
- Izlaiduma gads
- Dzinēja tilpums (cm3)
- Dzinēja jauda (kW)
- Durvju skaits
- Virsbūves tips
- Degvielas veids
Sazināties par pagarinātās garantijas izmaksām Jūsu automobilim
Garantijas darbības teritorija, atlīdzības pieteikšana
Pagarinātā garantija darbojas bez ierobežojuma Baltijas valstīs (Latvijā, Lietuvā, Igaunijā) un Somijā. Ārpus Baltijas valstīm un Somijas garantijas segums ir spēkā līdz 84 dienām gadā. Atlīdzības pieteikšana Baltijas valstīs notiek sekojoši:
- klientam jāinformē Mercedes-Benz dīleris par jebkuru iespējamu prasību nekavējoties, bet ne vēlāk kā 10 darba dienu laikā no notikuma/konstatēšanas brīža;
- atlīdzība ir jāpiesaka polises darbības periodā, arī ja remontdarbus iespējams veikt tikai pēc polises darbības beigām;
- klientam jānogādā automobilis pie Mercedes-Benz dīlera pēc iespējas ātrāk, ja transporta līdzeklim radušās kādas problēmas;
- ar automobili nedrīkst turpināt braukt, ja tas var izraisīt tālākus bojājumus;
- ja bojājumu dēļ automobilis nevar pārvietoties, tas jānogādā pie dīlera, izmantojot evakuatoru.
Automašīnas īpašnieka maiņa
Pagarināto garantiju, saskaņojot to ar apdrošinātāju, var nodot jaunajam automobiļa īpašniekam. Pārliecinieties, vai jaunajam īpašniekam ir nodoti visi pagarinātās garantijas dokumenti! Lai uzzinātu vairāk par pagarinātās garantijas īpašumtiesību maiņu, lūdzam sazināties ar Veho servisa centru.
Kā iegādāties pagarināto garantiju?
Lai saņemtu savam automobilim atbilstošu pagarinātās garantijas piedāvājumu un pārliecinātos, ka tas kvalificējas kādam no garantijas veidiem, lūdzam sazināties ar Veho pagarinātās garantijas speciālistiem vai apmeklēt Veho servisa centru.
Informācijai šajā tīmekļa vietnē ir informatīva nozīme, jo katram automobilim aktuālais piedāvājums tiek izskatīts individuāli.