Afalterbaha. S-Class vienmēr ir bijusi nozīmīga Mercedes-AMG. Pirms vairāk nekā 50 gadiem dibinātāji jau pierādīja, ka luksusa klases sedanu viņi var pārvērst par ļoti sportisku automobili, kuram piemīt švābiem raksturīgais inovāciju gars. Augstas veiktspējas un sporta automobiļu zīmols no Afalterbahas iezīmēja pirmo pagrieziena punktu 1971. gadā ar Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG.
Šobrīd jaunais Mercedes-AMG S 63 E PERFORMANCE (degvielas patēriņš kombinētajā režīmā, svērtās vērtības: 4,4 l/100 km; CO2 emisijas kombinētajā režīmā, svērtās vērtības: 100 g/km; elektroenerģijas patēriņš kombinētajā režīmā, svērtās vērtības: 21,4 kWh/100 km)[1] ar AMG hibrīdo tehnoloģiju jau atkal nosaka etalonu savā segmentā. E PERFORMANCE modelis apvieno AMG 4,0 litru V8 dzinēju ar diviem turbokompresoriem un AMG hibrīdo spēka pārvadu, kā arī jaunu AMG augstas veiktspējas akumulatora (high-performance battery – HPB) pilnveides posmu. Jaunās HPB 150 pamatā ir pazīstamās HPB 80 augstā veiktspēja un akumulatora elementi ar tiešdzesi. Enerģijas saturs palielinās no 6,1 kWh modelim HPB 80 līdz 13,1 kWh modelim HPB 150. Tas palielina elektriskajā režīmā nobraucamo attālumu līdz 33 kilometriem.
Tomēr spēka pārvadam būtiskāka par elektriskajā režīmā nobraucamo attālumu ir klasē labākā veiktspēja. Pateicoties 590 kW (802 ZS) sistēmas jaudai un 1430 Nm sistēmas griezes momentam, sedans nosaka jaunus standartus savā segmentā. Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h 3,3 sekundēs un papildu maksimālais ātrums 290 km/h uzsver izcilo, dinamisko braukšanu. Tādas standarta aprīkojumā ietvertās sistēmas kā AMG RIDE CONTROL+ balstiekārta, AMG ACTIVE RIDE CONTROL aizsardzība pret apgāšanos un aizmugurējā tilta stūres vadība nodrošina plašas iespējas no braukšanas dinamikas līdz komfortam.
“Pateicoties mūsu unikālajam E PERFORMANCE AMG S-Class, mēs arī iezīmējam vēl vienu tehnoloģiju pagrieziena punktu šī segmenta elektrifikācijā. Mūsu ekskluzīvais augstas veiktspējas akumulators ir izmantots modelī S 63 ar būtiski lielāku kapacitāti nekā iepriekš, kas palielina elektriskajā režīmā nobraucamo attālumu. Augstas veiktspējas hibrīda izkārtojums ar iekšdedzes dzinēju uz priekšējā tilta un elektrisko piedziņas bloku uz aizmugurējā tilta ne vien nodrošina izcilu braukšanas pieredzi, bet arī ievērojami palielina efektivitāti. Optimizētais svara sadalījums, labākais griezes momenta lietojums un ļoti ātrā elektroenerģijas piegāde nodrošina augstākā līmeņa braukšanas dinamiku un izsmalcinātību. Papildus tehniski komplicētajam spēka pārvadam mēs cītīgi strādājām, veidojot balstiekārtu, lai nodrošinātu pēc iespējas plašākas iespējas no komforta līdz braukšanas dinamikai. Piemēram, AMG S-Class pirmoreiz ir ietverta pneimatiskā balstiekārta, aizmugurējā tilta stūres vadība un aktīvā aizsardzība pret apgāšanos.”Johens Hermans (Jochen Hermann), Mercedes-AMG GmbH galvenais tehniskais vadītājsIzteiksmīgs eksterjera dizains
Izteiksmīgais eksterjera dizains norāda arī uz Mercedes-AMG S 63 E PERFORMANCE iespaidīgo veiktspēju. S-Class sedanam pirmoreiz ir AMG radiatora režģis ar vertikālām ribām un lielu zvaigzni centrā. Iepriekšējo Mercedes zvaigzni uz radiatora aizstāj AMG emblēma sudraboti hromētā/melnā tonī. Papildus priekšējo skatu iezīmē priekšējais apakšējais panelis, kura dizains atgādina lidmašīnas spārnus, ar lielām gaisa ieplūdes atverēm sānos un funkcionāliem gaisa aizkariem. Sānu skatā īpaši izceļas AMG cietmetāla diski izmērā līdz 21 collai un AMG sānu sliekšņu paneļi. Aizmugurē ir '63' modeļiem raksturīgās dizaina iezīmes, piemēram, rievotie trapecveida dubultie izpūtēji un platais difuzors ar gareniskām ribām un difuzora paneli.Elegants interjers ar pirmklasīgu aizmugurējo sēdekļu rindu
Interjers apvieno S-Class augstas kvalitātes elementus ar AMG iezīmēm. Sēdekļi ar īpašo AMG apšuvuma izkārtojumu un izteiksmīgām šuvēm akcentē izsmalcināto izskatu. Ekskluzīvas krāsas un dažādi nappa ādas apšuvumi ar priekšējos galvas balstos iespiestu AMG emblēmu akcentē S 63 E PERFORMANCE sportiskumu vai izsmalcinātību. Vēlme būt segmenta līderiem ir skaidri iezīmēta arī pirmklasīgajā aizmugurējā sēdekļu rindā un daudzkontūru sēdekļos četriem pasažieriem. To papildina arī AMG apdares elementi un standarta AMG Performance stūres rats ar AMG stūres pogām.MBUX multivides sistēma ar hibrīdautomobiļa displejiem
MBUX informācijas un izklaides sistēma ietver dažādus AMG un hibrīdautomobiļa displejus un funkcijas. Tie ietver displejus instrumentu panelī, portretorientācijā uz multivides centrālā displeja, centrālajā konsolē un papildu projekcijas displeju.AMG E PERFORMANCE hibrīdā piedziņa – iekšdedzes dzinējs priekšpusē, elektromotors aizmugurē
Jaunajā Mercedes-AMG S 63 E PERFORMANCE 4,0 litru V8 dzinējs ar diviem turbokompresoriem ir apvienots ar elektromotoru ar pastāvīgu elektroenerģijas piegādi, augstas veiktspējas akumulatoru, kas izstrādāts Afalterbahā, un pilnībā variējamu AMG PERFORMANCE 4MATIC+ pilnpiedziņas sistēmu. 590 kW (802 ZS) sistēmas jauda un 1430 Nm maksimālais sistēmas griezes moments nodrošina iespaidīgu braukšanas veiktspēju. Paātrinājums no stāvēšanas līdz 100 km/h tiek sasniegts vien 3,3 sekunžu laikā. Elektroenerģijas piegāde tiek pārtraukta tikai, sasniedzot elektroniski iestatīto robežu – 290 km/h (ar papildu AMG vadītāja komplektāciju).140 kW (190 ZS) elektromotors ir novietots uz aizmugurējā tilta, kur tas ir integrēts ar elektriski pārslēdzamu divu pārnesumu transmisiju un elektroniski vadāmu ierobežotas slīdēšanas aizmugurējo diferenciāli, veidojot kompaktu elektriskās piedziņas bloku (electric drive unit – EDU). Speciālisti šo izkārtojumu dēvē par P3 hibrīdu. Augstas veiktspējas akumulators arī atrodas aizmugurē, virs aizmugurējā tilta.Šī EDU novietojuma izšķirošā priekšrocība ir 9 pārnesumu transmisijas apiešana, kura ar atloka palīdzību ir piestiprināta V8 dzinējam. Tā kā tas ir novietots aiz transmisijas, var pilnībā izmantot abu piedziņas bloku griezes momentu. Rezultāts: 1430 Nm sistēmas griezes moments – jauns rekords šajā klasē.Sinhrondzinējs ar pastāvīgu elektroenerģijas piegādi (permanently excited synchronous motor – PSM)
PSM ir aprīkots ar dobu rotoru, kas izgatavots no pastāvīgajiem magnētiem, un tādējādi to var uzstādīt apkārt izejas vārpstai pie kreisā aizmugurējā riteņa. Elektromotoru vada energoelektronika, kas tāpat atrodas pie EDU un tieši pārvērš akseleratora pedāļa komandas, lai atbilstoši iedarbinātu PSM. Turklāt elektromotora jutīgā vadība pielāgo ātrumu pārnesumu pārslēgšanas laikā, izmantojot divu pārnesumu transmisiju. Tas nozīmē, ka EDU ietvertajai transmisijai nav nepieciešams veikt mehānisku sinhronizāciju. Tādējādi elektromotora griezes momenta palielināšanu var izmantot arī lielākā ātrumā. Elektromotora maksimālais griezes moments ir pieejams no pirmā apgrieziena, bet tas atkal samazinās, palielinoties apgriezieniem minūtē. Līdz ar to otrais pārnesums, kas tiek aktivizēts lielākā ātrumā, nodrošina elektromotoram mazākus apgriezienus minūtē, lai tas varētu atbalstīt iekšdedzes dzinēja darbību visā ātruma diapazonā.Radīts, iedvesmojoties no Formula 1™, izstrādāts Afalterbahā: AMG augstas veiktspējas akumulators: Kad tika definēta elektrifikācijas stratēģija, jau sākumā bija skaidrs, ka visi būtiskie komponenti tiks izstrādāti Afalterbahā. Viens no tiem ir AMG augstas veiktspējas akumulators (high-performance battery – HPB). Litija jonu enerģijas uzkrāšanas sistēma tika izstrādāta, iedvesmojoties no tehnoloģijām, kas sevi pierādījušas Mercedes-AMG Petronas F1 komandas Formula 1 sacīkšu hibrīdautomobiļos. Formula 1 dzinēju ražotāja High Performance Powertrains (HPP) speciālistu komanda Briksvortā cieši sadarbojās ar Mercedes-AMG Afalterbahā. AMG augstas veiktspējas akumulators apvieno augstu jaudu, ko var ātri secīgi aktivizēt, ar mazu svaru, kas uzlabo automobiļa vispārējo veiktspēju. To papildina ātrā elektroenerģijas ieguve un augstais jaudas blīvums.70 kW pastāvīgā jauda un 140 kW maksimālā jauda
S 63 E PERFORMANCE augstas veiktspējas akumulatora kapacitāte ir 13,1 kWh – tā pārsniedz jau pazīstamā HPB 80 kapacitāti vairāk nekā divas reizes. Tas elektromotoram nodrošina 70 kW pastāvīgo mehānisko jaudu un 140 kW maksimālo mehānisko jaudu (10 sekundes). Ārējā uzlāde tiek veikta, izmantojot 3,7 kW borta maiņstrāvas lādētāju, uzlādes stacijā, izmantojot wallbox vai mājsaimniecības kontaktligzdu. Akumulators ir izstrādāts ātrai elektroenerģijas piegādei un ieguvei, nevis pēc iespējas lielākam nobraucamajam attālumam. Tomēr 33 kilometru nobraucamais attālums elektriskajā režīmā nodrošina praktisku darbības rādiusu, piemēram, klusai izbraukšanai elektriskajā režīmā no dzīvojamās zonas.Pastāvīga tiekšanās uz inovācijām – akumulatora elementu tiešdzese
AMG 400 voltu akumulatora augstās veiktspējas pamatā ir tiešdzese. Augsto tehnoloģiju aukstumaģents uz elektrību nevadoša šķidruma bāzes plūst apkārt visiem 1200 elementiem un tos individuāli atdzesē. Katram akumulatoram optimālai elektroenerģijas piegādei nepieciešama noteikta temperatūra. Ja enerģijas uzkrāšanas bloks kļūst pārāk auksts vai karsts, tas īslaicīgi zaudē būtisku elektroenerģijas daudzumu vai ir jāizslēdz, lai netiktu bojāts pārāk augstas temperatūras gadījumā. Tādējādi akumulatora nemainīgā temperatūra izšķiroši ietekmē tās veiktspēju, darbmūžu un drošību. Tradicionālās dzesēšanas sistēmas, kas izmanto tikai gaisu vai netieši dzesē visu akumulatoru bloku ar ūdeni, ātri sasniedz robežvērtības. Ja termoregulācija optimāli nepilda tās funkciju, pastāv pāragras akumulatora nolietošanās risks.Četrās pakāpēs atlasāma reģenerācija
Tā kā augstas veiktspējas akumulators vienmēr ir optimālajā temperatūrā – aptuveni 45 grādi – arī rekuperāciju var optimizēt: parasti akumulators stipri uzsilst, ja reģenerācijas kapacitāte ir augsta, tāpēc enerģijas reģenerācija ir jāierobežo.Rekuperācija sākas, kad vadītājs noņem kāju no akseleratora pedāļa, t. i., brīvgaitas režīmā, nepieskaroties bremžu pedālim. Tā tiek uzlādēts akumulators un radīts bremzēšanas griezes moments. Tas savukārt samazina slodzi uz disku bremzēm – atkarībā no rekuperācijas līmeņa un satiksmes apstākļiem tās nav jāizmanto. Vēl viena reģenerācijas priekšrocība – stāvās nogāzēs sistēma darbojas kā dzinēja bremzes un piegādā akumulatoram elektroenerģiju. Vadītājs var izvēlēties kādu no četriem dažādiem rekuperācijas līmeņiem, izmantojot AMG stūres rata labajā pusē esošo pogu. Izņemot režīmu “Slippery” (Slideni ceļa apstākļi), tas attiecas uz visiem braukšanas režīmiem, kā arī “ESP Sport Handling” (ESP sporta vadība) vai “ESP Off” (ESP izslēgta), un enerģijas reģenerācija tiek konfigurēta atšķirīgi atkarībā no braukšanas režīma.Septiņi AMG braukšanas režīmi
Septiņi AMG DYNAMIC SELECT braukšanas režīmi – “Electric” (Elektriskais), “Comfort” (Komforts), “Battery Hold” (Akumulatora uzlādes stāvokļa saglabāšana), “Sport” (Sports), “Sport+” (Sports+), “Slippery” (Slideni ceļa apstākļi) un “Individual” (Individuāls) – ir precīzi pielāgoti jaunajai piedziņas tehnoloģijai. Tie nodrošina plašu braukšanas pieredzi – no efektīvas līdz dinamiskai. Braukšanas režīmi pielāgo svarīgus parametrus: piedziņas un transmisijas reakciju, stūres vadības raksturlīkni, šasijas amortizāciju vai skaņu. Elektromotora papildu jauda ir atkarīga arī no attiecīgā braukšanas režīma. To var izvēlēties centrālās konsoles displejā vai ar AMG stūres rata pogu palīdzību. Visiem režīmiem ir kopīgs tas, ka elektromotora maksimālo jaudu var vienkārši aktivizēt, iespiežot pedāli grīdā. Taktilais akseleratora pedālis nodrošina jūtamu spiediena punktu, kas vadītāja kājai jāpārvar.Pārliecinoša jauda – AMG 4,0 litru V8 dzinējs ar diviem turbokompresoriem
P3 hibrīdā spēka pārvada centrālais komponents ir AMG 4.0 V8 dzinējs ar diviem turbokompresoriem, kas nodrošina 450 kW (612 ZS) jaudu. Tas nodrošina 900 Nm maksimālo griezes momentu, kas ir pieejams plašā ātruma diapazonā. Dzinēja būtiskākās dizaina iezīmes ietver divus dalītos turbokompresorus, kas atrodas V veida konstrukcijā, kurā ir paaugstināta temperatūra. Novietojums starp diviem cilindru blokiem saīsina izplūdes gāzu ceļu uz turbokompresoru un saspiestā svaigā gaisa ceļu uz degkameru. Tā rezultātā reakcija ir tūlītēja. Vēl viena svarīga iezīme ir siksnas piedziņas starteris-ģenerators (RSG), kas ir integrēts 400 voltu elektriskajā sistēmā. Tas apvieno starteri un maiņstrāvas ģeneratoru vienā blokā, un tam ir pietiekama jauda, lai vienmēr uzreiz iedarbinātu V8 dzinēju.Aktīvie dzinēja stiprinājumi – pirmoreiz S-Class
S 63 E PERFORMANCE ir vienīgais modelis šajā tirgus segmentā, kas tiks aprīkots ar aktīvajiem dzinēja stiprinājumiem. Gultņi atrisina konfliktu starp spēka pārvada mīksto savienojumu, kas nodrošina augstu komforta līmeni, un cieto savienojumu, kas nodrošina optimālu braukšanas dinamiku: tie var bezgalīgi pielāgot stingrību atbilstoši pašreizējiem braukšanas apstākļiem. Automobiļa sensori nosaka attiecīgo braukšanas situāciju, kā arī izrietošās dzinēja vibrācijas un nodod šo informāciju vadības blokam. Tā tiek kontrolēts spēks, ar kādu dzinējs ir savienots ar virsbūvi. Lielākā priekšrocība ir paplašinātās iespējas no veiktspējas līdz komfortam.Ātra pārslēgšana, augsta efektivitāte – AMG SPEEDSHIFT MCT 9G transmisija
AMG SPEEDSHIFT MCT 9G transmisijā (MCT – Multi-Clutch Transmission (vairāku sajūgu transmisija)) griezes momenta pārveidotāju aizstāj mitrās palaides sajūgs. Tas samazina svaru un, pateicoties mazākai inercei, optimizē reakciju uz akseleratora pedāļa nospiešanu, it īpaši uzrāviena un slodzes izmaiņu brīžos. Detalizēti pielāgotā programmatūra nodrošina ātru pārnesumu pārslēgšanu, kā arī ātru secīgu pārslēgšanu zemākā pārnesumā, ja tas nepieciešams. Tā sniedz īpaši saviļņojošu pārnesumu pārslēgšanas pieredzi, pateicoties dubultās sajūga aktivizācijas funkcijai braukšanas režīmos “Sport” (Sports) un “Sport+” (Sports+). Definētās aizdedzes intervences ļauj mainīt pārnesumu vēl ātrāk nekā citos režīmos. Visās braukšanas programmās kustība tiek uzsākta pirmajā pārnesumā, lai vienmēr garantētu dinamisku braukšanas pieredzi. Ir pieejama arī RACE START funkcija, kas nodrošina optimālu paātrinājumu, uzsākot kustību. Manuālajā režīmā “M” transmisija nekavējoties un precīzi reaģē uz manuālām pārnesumu pārslēgšanas komandām, kuras dod vadītājs, un komandas tiek zibenīgi izpildītas.Pilnībā variējamā pilnpiedziņa AMG Performance 4MATIC+
AMG Performance 4MATIC+ pilnpiedziņa apvieno dažādu braukšanas koncepciju priekšrocības – pilnībā variējamā griezes momenta sadale uz priekšējo un aizmugurējo tiltu nodrošina optimālu vilkmi līdz fiziskajai robežai. Vadītāji var paļauties uz augstu braukšanas stabilitāti un drošību visos apstākļos: uz sausa, mitra vai sniegota ceļa. Pāreja no aizmugurējo riteņu piedziņas uz pilnpiedziņu un otrādi notiek nemitīgi, pamatojoties uz komplicētu matricu, kas integrē inteliģento vadību visā automobiļu sistēmu arhitektūrā.Elektromehāniski vadāms sajūgs mainīgi savieno pastāvīgi izmantoto aizmugurējo tiltu ar priekšējo tiltu. Labākais iespējamais griezes momenta sadalījums tiek pastāvīgi aprēķināts atbilstoši braukšanas apstākļiem un vadītāja darbībām. Līdz ar vilkmi un sānisko dinamiku pilnpiedziņa uzlabo arī garenisko dinamiku, nodrošinot vēl jaudīgāku paātrinājumu.Aktīvā aizsardzība pret apgāšanos – iekļauta standarta aprīkojumā
AMG augstai braukšanas dinamikai paredzētajā komplektācijā izšķiroša nozīme ir vēl vienai funkcijai: AMG ACTIVE RIDE CONTROL aktīvajai aizsardzībai pret apgāšanos. Sistēma nevis izmanto tradicionālos, stingros stabilizatorus, bet kompensē virsbūves kustības elektromehāniski. Šajā nolūkā stabilizatori uz priekšējā un aizmugurējā tilta ir sadalīti divās daļās. Centrā ir elektromehānisks izpildmehānisms, kurā ir integrēts trīs pakāpju planetārais reduktors. Kad ceļa virsma ir nelīdzena vai braukšanas stils ir vienmērīgs, izpildmehānisms aktīvi atdala stabilizatora puses, tādējādi palielinot braukšanas komfortu. Dinamiskas lietošanas laikā, piemēram, uz līkumota ceļa, abas puses tiek savienotas un grieztas viena pret otru.Turklāt sistēma ne vien samazina apgāšanās risku, izbraucot pagriezienus, bet arī ļauj precīzāk pielāgot stūres vadības un slodzes cikla darbības. Tā arī palielina braukšanas komfortu, braucot taisnā līnijā, jo, piemēram, tiek izlīdzināts vienpusēju ātruma slāpētāju radītais trieciens. Virsbūves kustības var aktīvi un optimāli pielāgot braukšanas apstākļiem. Tas ļauj vadītājam vēl intensīvāk pieredzēt AMG raksturīgo braukšanu tādos aspektos kā dinamika, precizitāte un atgriezeniskā saite.Trīs pakāpju AMG parametriskā stūres vadība un standarta aizmugurējā tilta stūres vadība
Stūres vadības sistēmas izkārtojums palielina arī dinamiku un komfortu. Piemēram, trīs pakāpju AMG parametriskā stūres vadības sistēma ietver mainīgu stūres vadības ģeometrijas koeficientu, kas pielāgojas izvēlētajam braukšanas režīmam. Braucot lielā ātrumā, stūres vadības pastiprinājums samazinās; mazā ātrumā tas vienmērīgi palielinās. Tādējādi, braucot mazā ātrumā, manevrējot un novietojot automobili stāvēšanai, nepieciešams tikai salīdzinoši neliels spēks. Braucot ātrāk, tiek saglabāta pēc iespējas lielāka kontrole pār automobili. Balstiekārtas iestatījumos “Sport” (Sports) un “Sport+” (Sports+) stūres rats nodrošina arī ievērojami lielāku atgriezenisko saiti attiecībā uz braukšanas situāciju.Standarta aizmugurējā tilta stūres vadība darbojas maksimālajā 2,5 grādu stūres vadības leņķī. Līdz šim leņķim aizmugures riteņi griežas pretēji priekšējiem riteņiem, ja braukšanas ātrums nepārsniedz 100 km/h (maināms atkarībā no AMG DYNAMICS iestatījuma). Tas liek riteņu bāzei virtuāli saīsināties, un nodrošina ievērojamāki ātrāku iebraukšanu pagriezienā, mazāku vadīšanas piepūli un uzlabotu manevrētspēju. Tas ievērojami samazina pagrieziena rādiusu, izbraucot pagriezienu vai novietojot automobili stāvēšanai. Ja braukšanas ātrums nepārsniedz 100 km/h (maināms atkarībā no AMG DYNAMICS iestatījuma), aizmugurējie riteņi griežas paralēli priekšējiem riteņiem. Riteņu bāzes virtuālais pagarinājums pozitīvi ietekmē braukšanas stabilitāti – tā ātrāk palielina sānspēku, mainot virzienu – tas ļauj automobilim tiešāk reaģēt uz stūres vadības komandām. Aizmugurējā tilta stūres vadības reakcija ir atkarīga no izvēlētā AMG DYNAMIC SELECT braukšanas režīma.Laba vadāmība un noturība pret bremzēšanas spēka samazināšanos – AMG augstas veiktspējas kompozītā bremžu sistēma
Saglabājot īpaši lielo jaudu un ar to saistīto veiktspēju, AMG augstas veiktspējas kompozītā bremžu sistēma ar sešu virzuļu fiksētajiem suportiem priekšpusē un viena virzuļa peldošajiem suportiem aizmugurē ir iekļauta standarta aprīkojumā. Uz priekšējā tilta esošo bremžu disku izmērs ir 400 x 38 milimetri, bet uz aizmugurējā tilta – 380 x 32 milimetri. Bremžu sistēma rada paliekošu iespaidu ar ļoti īsu bremzēšanas ceļu, kā arī maksimālu stabilitāti un noturību pret bremzēšanas spēka samazināšanos intensīvas lietošanas apstākļos. Turklāt tās priekšrocība ir ilgs darbmūžs un īpaši ātra reakcija. Komforta iezīmes ietver palīgsistēmu kustības uzsākšanai kāpumā un bremžu kluču piespiešanu bremžu diskiem/sauso bremzēšanu mitros ceļa apstākļos. Kad aizdedze ir izslēgta un automobilis nekustas, transmisija automātiski izvēlas novietošanas stāvvietā pozīciju “P”. Savukārt elektriskā stāvbremze tiek automātiski izslēgta, uzsākot kustību. AMG keramiskā augstas veiktspējas kompozītā bremžu sistēma ir pieejama kā izvēles iespēja. Vieglais bremžu materiāls samazina svaru un neatsperoto slodzi.Ērtāka un droša braukšana, pateicoties vairākām palīgsistēmām
Vairākas jaunas vai uzlabotas braukšanas palīgsistēmas sniedz atbalstu vadītājam. Tās palīdz saspringtās ikdienas situācijās, nodrošinot situācijai atbilstošu palīdzību saistībā ar ātruma pielāgošanu, attāluma vadību, stūres vadību un joslu maiņu. Vadītāji var ilgāk palikt modri un sasniegt galamērķi drošāk un ērtāk. Bīstamā situācijā, piemēram, ja negadījums nav novēršams neuzmanības dēļ, braukšanas palīgsistēmas var reaģēt uz bīstamību atkarībā no situācijas un tādējādi samazināt iespējamo sadursmju smagumu vai pat tās novērst.Kontaktinformācija
Koerts Groenevelds (Koert Groeneveld), tālrunis: +49 (0) 160 8614747, Melānija Sekoti (Melanie Cecotti), tālrunis: +49 (0) 160 8628464, Marks Butšteds (Marc Buttstädt), tālrunis: +49 (0) 160 8677472, Plašāka informācija par Mercedes-AMG ir pieejama vietnē www.mercedes-amg.com.
Informācija presei un digitālie pakalpojumi žurnālistiem un pavairošanai ir atrodami Mercedes me tiešsaistes mediju platformā vietnē media.mercedes-benz.com, kā arī mūsu Mercedes-Benz mediju vietnē
group-media.mercedes-benz.com. Uzziniet vairāk par aktuālajām tēmām un pasākumiem saistībā ar
Mercedes-Benz Cars & Vans mūsu @MB_Press Twitter kanālā vietnē www.twitter.com/MB_Press.