Mercedes-Benz vienmēr bijis tehnoloģiju avangardā. Turklāt Mercedes-Benz INTELLIGENT DRIVE ietver virkni tehnoloģiju, kas optimāli konfigurētas katram modelim, uzlabojot braukšanas drošību un komfortu. Šogad ražotājs turpina pārsteigt ar jaunumiem - būtiski uzlabotiem viedo diožu lukturiem.
Mercedes-Benz vienmēr bijis tehnoloģiju avangardā. Turklāt Mercedes-Benz INTELLIGENT DRIVE ietver virkni tehnoloģiju, kas optimāli konfigurētas katram modelim, uzlabojot braukšanas drošību un komfortu. Šogad ražotājs turpina pārsteigt ar jaunumiem - būtiski uzlabotiem viedo diožu lukturiem.
84 diodes katrā lukturī
Diožu lukturu tehnoloģija ar nosaukumu MULTIBEAM LED debitēja 2014. gadā modelī CLS. Tolaik inženieri katrā no priekšējiem lukturiem izmantoja 24 diodes, kas, strādājot dažādās kombinācijās, veidoja piemērojamu gaismas kūli. Sistēmas mērķis - perfekti izgaismot ceļu un vienlaikus nepieļaut pretimbraucēju apžilbināšanu.
Šogad Mercedes-Benz piedāvā pilnveidotu MULTIBEAM LED versiju ar 84 diodēm katrā lukturī, braukšanu diennakts tumšajās stundās padarot vēl drošāku un iedvesmojoši patīkamu.
Digitāla vadība
Jauno MULTIBEAM LED sistēmu vada četri elektroniskie bloki, kas optimālo ceļa izgaismošanas scenāriju aprēķina 100 reižu sekundē. Bloki saņem informāciju no kameras, kas novietota aiz vējstikla.
Ja ieslēdzot tālo gaismu asistentu, ADAPTIVE HIGH BEAM ASSISTANT PLUS nodrošina labāko iespēju braukt ar tālajām gaismām, neapžilbinot pretī braucošos.
Ja pa ceļu pretī brauc citi automobiļi, galvenais diožu modulis daļēji tiek izslēgts, lai neapžilbinātu vadītājus. Pārējo ceļa daļu turpina izgaismot tālās gaismas.
Ja sistēma konstatē braukšanu pa ātrgaitas šoseju, tā atbilstoši pielāgo gaismas kūļa formu. Tādā veidā tālās gaismas tālāk izgaismo savu joslu un neapžilbina pretim braucošo kravas automobiļu vadītājus, ļaujot viņiem koncentrēties satiksmei savā joslā.
Ieviešot jauno MULTIBEAM LED, Mercedes-Benz automobilī pirmo reizi tuvo un tālo gaismu režīmi ir pilnīgi elektroniski, proti, diodes iedegas vai nodziest, iztiekot bez kustīgiem mehānismiem lukturos. Arī aktīvo gaismu funkcija – pirmo reizi autobūves nozarē - ar elektronisku vadību, radot labāku ceļa izgaismojumu stūrēšanas virzienā.
Katrai braukšanas situācijai savs režīms
Gaismas raksts automātiski mainās, optimāli pielāgojoties ceļa un laika apstākļiem.
Kombinācijā ar COMAND ONLINE aprīkojumu un vējstiklā integrēto kameru, ceļa izgaismošana iespējama preventīvā režīmā. Proti, aktīvā sistēma izgaismo gaidāmo ceļa līkumu, pat pirms automobiļa vadītājs pagriezis stūri.
Ja automobilim uzstādīts COMAND ONLINE aprīkojums, lukturu vadība var izmantot informāciju no navigācijas sistēmas par gaidāmajiem apļveida krustojumiem un, pirms automobilis iebrauc aplī, ceļu izgaismot ar paplašinātu staru kūli.
Lukturu pilsētas režīms, braucot nelielā ātrumā, veido īpaši platu staru kūli, izgaismojot slikti pārredzamas ietves un citas bīstamās zonas.
Slikto laikapstākļu gaismu režīms lietus laikā samazina ceļa atspīdumu tā pretējā pusē. To kontrolē speciāla algoritma sistēma, izslēdzot dažas diodes, kas samazina varbūtību arī pretim braucošo vadītāju apžilbināšanai.
Jaunā lukturu funkcionalitāte nodrošina arī labāku izgaismošanu, braucot pa lauku ceļiem, proti, ir pilnveidotas līkumu gaismas, kā arī uzlabota lukturu darbība miglā.
Izmantojiet iespēju un konsultējieties ar Domenikss speciālistiem, lai noskaidrotu, kādi lukturi pieejami dažādos Mercedes-Benz modeļos!