5. februāris, 2020

Mercedes-Benz atzīts par vērtīgāko automašīnu zīmolu pasaulē

Mercedes-Benz atzīts par vērtīgāko automašīnu zīmolu pasaulē

Mercedes-Benz atkārtoti atzīts par pasaulē vērtīgāko automašīnu zīmolu ikgadējā “Brand Finance Global 500” vērtējumā. Mercedes-Benz ir spējis uzlabot savu pozīciju pasaules vērtīgāko zīmolu vidū arī kopvērtējumā, un zīmols ar zvaigzni ir arī vērtīgākais B2C (business-to-consumer) zīmols Eiropā.

“Brand Finance Global 500” pētījuma laikā tika izvērtēti pieci simti zīmolu. Ar zīmola vērtību 65 miljardi dolāru, kas ir par 7,8 procentiem vairāk nekā 2019. gadā, Mercedes-Benz jaunajā kopvērtējumā ieņem 11. vietu, uzlabojot iepriekšējā gada rezultātu par divām pozīcijām. Papildus zīmola attīstībai un tā pārdošanas apjoma pieaugumam Mercedes-Benz raksturīgās īpašības, piemēram, augstā kvalitāte un inovatīvā izturība, bija noteicošie faktori, lai pozitīvi kāptu kopvērtējumā.

“Esam gandarīti par augsto novērtējumu. Jaunākajos auto klienti sagaida un novērtē inovācijas, un šajā jomā flagmaņa titulu nes Mercedes-Benz. Pēdējo trīs gadu laikā Mercedes-Benz sērijveida modeļos ieviesis ap 180 jaunu funkciju. Starp šiem jauninājumiem kā novatoriskākās var izceltas tādas palīdzības sistēmas kā pretaizdzīšanas signalizācija, intuitīvā un inteliģentā multimediju sistēma MBUX un komforta kontroles sistēma ENERGIZING,” uzsver Jānis Dambītis, Mercedes-Benz AG un Daimler  Truck AG ģenerālpārstāvja Latvijā SIA “Domenikss” produktu eksperts.

Šā gada “Global Brand Finance 500” rangu varat atrast vietnē: https://brandfinance.com/knowledge-centre/reports/brand-finance-global-500-2020/




Saistītie raksti