“Best Global Brand” reitingā Mercedes-Benz jau ceturto gadu pēc kārtas atzīts par pasaulē iekārojamāko premium automobiļu zīmolu. Mercedes-Benz reitingā ieņem astoto vietu un ir vienīgā kompānija no Eiropas, kas iekļuvusi desmitniekā.
Gada sākumā Mercedes-Benz auto kategorijā triumfēja arī “Brand Finance Global 500”. Līdz ar to Mercedes-Benz pārliecinoši saglabā pasaulē vērtīgākā premium auto zīmola statusu. Savukārt Baltijas “Mīlētāko zīmolu TOPa” kvalitātes kategorijā Mercedes-Benz starp visiem mērītajiem zīmoliem reģionā ieņem otro vietu, bet Latvijā - noslēdz pirmo trijnieku.
“Visos Mercedes-Benz produktos ir apvienots augsts inovāciju līmenis un mobilitāte luksus līmenī. Tas sniedz īpašu pieredzi. Un šā brīža COVID-19 pandēmijas ēnā, kad daudz kas ir liegts, mēsdienu greznības valdzinājums, ko piedāvā auto ar zvaigzni, iegūst jaunu, vēl būtiskāku nozīmi,” saka Jānis Dambītis, Mercedes-Benz AG un Daimler Truck AG ģenerālpārstāvja Latvijā SIA “Domenikss” produktu eksperts.
“Best Global Brands” reitingu veido slavenā ASV zīmolu konsultāciju firma Interbrand, kas pasaules vērtīgākos zīmolus pēta un analizē kopš 1999. gada. Veidojot reitingu, visi kandidāti tiek pārbaudīti pēc trim kritērijiem: "Finanšu zīmola produktu vai pakalpojumu veiktspēja","Zīmola loma pirkšanas lēmumu pieņemšanas procesā" un "Zīmola ietekme uz korporatīvajiem ienākumiem nākotnē". Interbrand bija pirmais uzņēmums, kurš izstrādāja zīmolu vērtēšanas modeli saskaņā ar ISO 10668 – starptautisko standartu, kas nosaka vērtēšanas etalonus un atbilst precīzas monetārā zīmola kvalifikācijas prasībām.
Interbrand rangu var atrast: www.bestglobalbrands.com