17. augusts, 2020

Latvijā ienāk jaunais E klases Mercedes-Benz

Latvijā ienāk jaunais E klases Mercedes-Benz

Elektrificēta piedziņas sistēma un novatorisks M 254 dzinējs, sportisks dizains, ENERGIZING komforta kontrole un jaunākās paaudzes MBUX multimediju sistēma ar LINGUATRONIC balss vadību standartaprīkojumā un papildināto realitāti – ar šādu komplektu Latvijas auto tirgū tiek pieteikts jaunais E klases Mercedes-Benz, kas apvieno eleganci, ērtības un efektivitāti.

Novatorisks dzinējs

“E apzīmē efektivitāti: jaunais E klases Mercedes-Benz – tie ir septiņi no elektrotīkla uzlādējami hibrīdi ar sedana un universāļa virsbūvi, elektrificētu piedziņas sistēmu, benzīna un dīzeļa dzinējiem, aizmugurējo riteņu piedziņu vai pilnpiedziņu un jaunu M 254 dzinēju,” par jauno Mercedes-Benz sēriju stāsta SIA “Domenikss” produktu un CRM speciālists Jānis Dambītis.

M 254 ir divu litru četrcilindru benzīna dzinējs ar ISG un 48 voltu ierīču elektrosistēmu, kuras nominālā jauda ir 200+15 kW. Dzinējam ir novatorisks segmentu turbokompresors ar plūsmas savienojumu, papildu elektriskais kompresors (eVZ), cilindru čaulas ar NANOSLIDE® pārklājumu, CONICSHAPE® cilindra kanāls un CAMTRONIC ieplūdes vārstu vadība.

Dinamisks dizains

Jauno E klases automobiļu bāzes aprīkojumā ietilpst Avantgarde Line sportiskā virsbūves apdare un pārveidoti LED High performance priekšējie lukturi (papildaprīkojumā pieejami MULTIBEAM LED priekšējie lukturi ar ULTRA RANGE tālajām gaismām). Dizaineri parūpējušies arī par īpašu E klases bāzes versijas estētisko aspektu. Stāsta Jānis Dambītis: “Pirmo reizi E klases bāzes versiju grezno centrālā priekšējā zvaigzne uz motora pārsega virsmas. Būtiska loma jaunajā izskatā ir papildu hroma elementiem: Avantgarde Line priekšējam režģim tagad ir divas hromētas horizontālas līnijas un spīdīgi melni vertikālie elementi, kas izceļ sportisko un vienlaikus eleganto izskatu.”

Savu nosaukumu attaisno arī pieejamā Exclusive Line: īpašais režģis, vertikālā zvaigzne uz dzinēja pārsega un lielie hromētie elementi priekšējā buferī izceļ automobiļa formu. Bet AMG Line versija ar jaunu buferi AMG Performance modeļiem ļauj izskatīties vēl sportiskākiem. Turklāt gan Avantgarde, gan AMG Line versijā dzinēja pārsegs veidots ar akcentētām spēka līnijām.

Dizaineri uzlabojuši arī sedana aizmugures dizainu ar jaunu buferi, dalītiem aizmugurējiem lukturiem un jaunu bagāžas nodalījuma pārsegu. Visiem modeļiem ir jauna dizaina aizmugurējie lukturi. E klases modeļiem pieejamas trīs jaunas krāsas, un arī salonā pieejamas jaunas apdares krāsas un materiāli.

Nākotnes salons

Jaunā E klase ir aprīkota ar jaunākās paaudzes MBUX (Mercedes-Benz User Experience) multimediju sistēmu. Standartaprīkojumā ietilpst divi lieli 10,25 collu/26 cm ekrāni, kas novietoti viens otram blakus, radot platekrāna efektu. Papildaprīkojumā pieejami divi 12,3 collu/31,2 cm ekrāni. Lielie augstas izšķirtspējas ekrāni ar izcilu grafiku nodrošina, ka informācija instrumentu panelī un multivides displejā ir viegli lasāma.

“Lietotājs var izvēlēties četrus dažādus stilus atkarībā no noskaņojuma vai atbilstoši konkrētajam interjeram: Modern Classic ir klasiskais displeja stils uzlabotā versijā ar elegantu un vieglu satura kombināciju; Sport piedāvā mūsdienīgu turbīnas dizainu ar izteikti sportiskiem melni dzelteniem kontrastiem; Progressive attēlo informāciju minimālistiskā digitālā formā, bet Discreet stils attēlo tikai pašu nepieciešamāko informāciju,” stāsta Jānis Dambītis.

Savukārt par autovadītāja un pasažieru ērtībām rūpējas ENERGIZING komforta kontrole ar ENERGIZING COACH un PowerNap (elektrotīkla uzlādējami hibrīdi), kā arī ENERGIZING sēdekļu kinētiku, kas ļauj uzlabot sēdēšanas pozīciju ar nelielām sēdekļa pamatnes un atzveltnes kustībām braukšanas laikā.

ENERGIZING COACH piedāvā konkrētai personai un situācijai atbilstošu programmu, pamatojoties uz inteliģentu algoritmu. Ja ir integrēta Garmin® valkājamā ierīce, ieteikumu precizitātes uzlabošanai tiek izmantoti personīgie rādītāji, piemēram, stresa līmenis vai miega kvalitāte, lai pasažieri justos labi un nejustu nogurumu pat ilgstošos vai vienmuļos braucienos.

“Īpaši ērta ir adaptīvā vadītāja sēdekļa regulēšana: ievadot autovadītāja auguma parametrus mediju displejā vai lietotnē Mercedes me, sēdeklis automātiski noregulējas šim augumam piemērotā stāvoklī, un autovadītājam atliek vien veikt minimālu precīzo regulēšanu,” norāda Jānis Dambītis.

Papildināta vadības asistentu sistēma

Aktīvās Stop-and-Go, stūrēšanas un bremzēšanas palīgsistēmas jaunajos E klases modeļos tagad papildina arī aktīvā aklās zonas palīgsistēma ar izkāpšanas brīdinājumu, bet autostāvvietas pakete apvienojumā ar 360° kameru piedāvā plašāku sānskatu. Pirmo reizi iespējama automātiska automobiļa novietošana ne tikai stāvvietās paralēli un perpendikulāri brauktuvei, bet arī ar līnijām apzīmētos laukumos.




Saistītie raksti