Marts ir laba servisa mēnesis un laiks, kad novērtēt ikvienu cilvēku, kas iegulda sevi izcilā klientu apkalpošanā.Uzslavē labu servisu kampaņa Latvijā notiek jau trīspadsmito gadu. Šogad mainīts nosaukums, pārtopot par Klientu servisa mēnesi, lai iniciatīvā iesaistītu vēl lielāku sabiedrības daļu.
Marts ir laba servisa mēnesis un laiks, kad novērtēt ikvienu cilvēku, kas iegulda sevi izcilā klientu apkalpošanā.Uzslavē labu servisu kampaņa Latvijā notiek jau trīspadsmito gadu. Šogad mainīts nosaukums, pārtopot par Klientu servisa mēnesi, lai iniciatīvā iesaistītu vēl lielāku sabiedrības daļu.
Turpinot ceļu izcilībā, šogad iniciatīvā piedalās arī mūsu uzņēmums – Domenikss, aicinot ikvienu klientu novērtēt Domenikss auto salona un servisa centra darbinieku, kurš sniedzis patīkamu un neaizmistamu apkalpošanu.
“Kā zināms, jebkuras preces vai pakalpojuma pievienotā vērtība ir klientu serviss. Nevainojama klientu servisa nodrošināšana ir neatņemama Domenikss ikdienas sastāvdaļa un vienmēr bijusi izvirzīta kā uzņēmuma darbības prioritāte. Piedaloties Klientu servisa mēnesī, ir vienreizēja iespēja par to pārliecināties, ļaujot mūsu ikdienas darbu, novērtēt klientiem,” par dalību akcijā stāsta Andrejs Jansons, Domenikss pēcpārdošanas direktors.
Aicinām Jūs uzslavēt labu apkalpošanu un dalīties savā pozitīvajā pieredzē ar citiem, izvēloties ērtāko veidu sava viedokļa paušanai:
·interneta viete www.labsserviss.lv, kur pieejama speciāla uzslavu forma;
·klātienē, aizpildot kampaņas anketu Domenikss Auto salonā, Krasta ielā 34 un servisa centrā Rīga, Abrenes ielā 5.
Klienta servisa mēnesis mērķis ir klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošana, ņemot vērā klientu atsauksmes un slepenā pircēja vērtējumu. Klientu servisa mēnesis noslēgsies marta beigās, un tā rezultāti tiks apkopoti, ņemot vērā saņemtās klientu uzslavas, kā arī klientu servisa kvalitatīvo novērtējumu.