Komerctransporta serviss

Mercedes-Benz nodrošina jauniem transportlīdzekļiem pilnu garantiju un visaptverošu tehnisko atbalstu visā Eiropā. Mikroautobusiem un kravas automašīnām pieejami īpaši risinājumi, kas garantē drošību, mobilitāti un nepārtrauktu darbību.

Mercedes-Benz nodrošina pilnu garantiju visiem jauniem transportlīdzekļiem, ievērojot augstākos kvalitātes standartus un atbilstoši likumdošanai.
Mikroautobusiem pieejama MobiloVan programma, kas nodrošina ātru un kvalitatīvu tehnisko palīdzību uz ceļiem visā Eiropā, kā arī bezmaksas mobilitātes pakalpojumus defektu novēršanas laikā, sniedzot maksimālu ērtību un pārliecību.
Kravas automobiļiem garantijas remontu laikā vai veicot remontdarbus ar rūpnīcas atlaidi, ja remonts ilgst vairāk nekā 24 stundas, tiek piedāvāts īpašs dīkstāves kompensācijas pakalpojums Actros-Axor-Serviceline. Šis risinājums ir izstrādāts, lai samazinātu dīkstāves radītās neērtības un nodrošinātu nepārtrauktu jūsu uzņēmuma darbību.
Ar Mercedes-Benz jūs iegūstat ne tikai augstākās kvalitātes transportlīdzekļus, bet arī visaptverošu atbalstu un profesionālus servisa risinājumus ikvienā situācijā.
Mercedes-Benz Sprinter Mikroautobuss uz ceļa ēkas priekšā

Mikroautobusu serviss

Veho piedāvā Mercedes-Benz mikroautobusu servisu, kas apvieno profesionālu pieeju, visaptverošu tehnisko atbalstu un augstākās klases garantiju. Serviss nodrošina drošību, mobilitāti un nepārtrauktu transportlīdzekļa darbību, piedāvājot Mobilo Van programmu, kas rūpējas par jūsu biznesa kustību visā Eiropā. Mikroautobusiem tiek garantēts pilns serviss un divu gadu garantija bez nobraukuma ierobežojuma, kā arī īpaši garantijas nosacījumi elektroakumulatoriem. Izvēloties Veho, jūs iegūstat uzticamu partneri, kas nodrošina jūsu mikroautobusa nepārtrauktu uzturēšanu atbilstoši Mercedes-Benz augstajiem standartiem.

Mercedes-Benz kravas automašīnas noparkotas rindā pie Veho auto salona

Kravas automobiļu serviss

Kravas automobiļiem garantijas remontu laikā vai veicot remontdarbus ar rūpnīcas atlaidi, ja remonts ilgst vairāk nekā 24 stundas, tiek piedāvāts īpašs dīkstāves kompensācijas pakalpojums Actros-Axor-Serviceline. Šis risinājums ir izstrādāts, lai samazinātu dīkstāves radītās neērtības un nodrošinātu nepārtrauktu jūsu uzņēmuma darbību.

Mercedes-Benz Sprinter brauc pa meža ceļu rudenī

Mobilo Van

Mobilo Van programma ir jūsu uzticamais partneris, kas rūpējas par to, lai jūsu uzņēmums būtu kustībā, neatkarīgi no ceļa izaicinājumiem. Izvēlieties Mercedes-Benz un izbaudiet drošību, profesionālu servisu un nepārtrauktu mobilitāti.
Mercedes-Benz Mobilo Van programma garantē neierobežotu mobilitāti Citan, Vito un Sprinter modeļiem visā Eiropā, nodrošinot jūsu biznesam nepārtrauktību jebkuros apstākļos. Šī programma ir pieejama automašīnām, kuru pirmā reģistrācija veikta pēc 01.10.2012., un tās darbība tiek automātiski pagarināta no apkopes līdz apkopei, ja tās veiktas pie autorizētā dīlera – līdz pat 30 gadu periodam.
Mercedes-Benz kravas automašīnas noparkotas rindā pie Veho auto salona

Kravas automobiļu garantijas pakalpojumi

Kravas automobiļiem garantijas remontu laikā vai veicot remontdarbus ar rūpnīcas atlaidi, ja remonts ilgst vairāk nekā 24 stundas, tiek piedāvāts īpašs dīkstāves kompensācijas pakalpojums Actros-Axor-Serviceline. Šis risinājums ir izstrādāts, lai samazinātu dīkstāves radītās neērtības un nodrošinātu nepārtrauktu jūsu uzņēmuma darbību.

Mercedes-Benz EQT zilā krāsā uz neitrāla fona

Par kvalitātes un atsaukuma kampaņām

Mercedes-Benz prioritāte ir transportlīdzekļu kvalitāte un drošība. Tāpēc automašīnu tehniskais stāvoklis tiek monitorēts arī to ekspluatācijas laikā. Gadījumos, ja pie noteiktiem apstākļiem pastāv iespējamība, ka atsevišķas automobiļa komponentes var uzrādīt neatbilstību Mercedes-Benz stingrajām kvalitātes prasībām, var tikt izsludināta kvalitātes uzlabojumu kampaņa. Savukārt, ja pastāv kaut neliela riska iespēja sabiedrības drošībai, vai cilvēka veselībai, tiek izsludināts atsaukums.
Gan kvalitātes, gan atsaukuma kampaņas tiek attiecinātas tikai un vienīgi uz konkrētām partijām, kuru automašīnām konstatēta iespējamā neatbilstība, vai automašīnām ar konkrētu aprīkojumu. Kampaņā iekļautās automašīnas tiek identificētas pēc šasijas (VIN) numura.
Kvalitātes kampaņas ietvaros Mercedes-Benz informē konkrēto automāšīnu īpašniekus par iespējamajiem uzlabojumiem ar vēstules starpniecību, vai servisa apmeklējuma laikā. Savukārt atsaukuma gadījumā ražotāja pārstāvji vienmēr sazinās ar automašīnu īpašniekiem individuāli ar mērķi vienoties par automobiļa pārbaudi un iespējamo trūkumu novēršanu. Darbi, kas tiek veikti kampaņu ietvaros, ir bez maksas.
Ja vēlaties pārbaudīt, vai Jūsu automašīna nav iekļauta kvalitātes uzlabošanas vai atsaukuma kampaņā, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot automašīnas šasijas (VIN) numuru.
Tālr.: +371 67 099 888, +371 27 777 021
E-pasts: serviss@veho.lv, info@veho.lv

Pieteikt transportlīdzekli servisam

Es vēlos, lai ar mani sazinās: *
Piekrītu *
Privātuma politika *