Veho nepārtraukti uzlabo klientu servisu, piedāvājot augstākās kvalitātes pakalpojumus un produktus.
Veho nepārtraukti uzlabo klientu servisu, piedāvājot augstākās kvalitātes pakalpojumus un produktus.
Mūsu klientu pieredze balstās uz trim galvenajiem pīlāriem: dziļa izpratne par klientu vajadzībām, izcils serviss un augstākās kvalitātes produkti. Mēs nepārtraukti ieguldām laiku un resursus, lai nodrošinātu, ka mūsu pakalpojumi pārsniedz pat visprasīgāko klientu cerības. Sekojot šiem principiem, mēs garantējam nevainojamu pieredzi ikvienam mūsu klientam.
Veho ir pārliecināts, ka ikviens klients ir pelnījis izcilu apkalpošanu. Mūsu spēcīgā klientu izpratne balstās uz spēju aktīvi klausīties un saņemt vērtīgu atgriezenisko saiti. Mēs ne tikai uzklausām klientu komentārus un atsauksmes, bet arī regulāri veicam aptaujas un intervijas, lai noskaidrotu, cik liela daļa mūsu klientu būtu gatavi mūs ieteikt citiem. Tāpat mēs rūpīgi sekojam jaunākajām tendencēm autotransporta un auto iegādes nozarē, lai nodrošinātu, ka mūsu pakalpojumi vienmēr atbilst mūsdienu prasībām.
Veho uzskata, ka izcilākā klientu pieredze rodas tur, kur digitālie un fiziskie pakalpojumi nevainojami mijiedarbojas. Mēs izmantojam modernus digitālos rīkus, lai vēl efektīvāk un proaktīvāk apkalpotu savus klientus. Tas nozīmē, ka mēs ne tikai nodrošinām pakalpojumus atbilstoši klientu vajadzībām, bet arī piedāvājam risinājumus jau pirms faktiskās vajadzības rašanās.
Mercedes-Benz ir Eiropas vērtīgākais zīmols un pasaulē otrais vērtīgākais automobiļu zīmols. Pētījumi apliecina, ka Veho klienti novērtē uzticamību, profesionalitāti un ātru servisu. Taču pat vislabākie produkti spēj izcelties tikai tad, ja tiem ir izcils serviss. Tāpēc mēs nepārtraukti pilnveidojamies, lai kļūtu vēl labāki. Veho apņemas nodrošināt augstākos standartus un pārsniegt klientu gaidas.
Veho uzdevums ir nodrošināt, lai katra klienta pieredze būtu neatkārtojama un virzīta uz ilgtermiņa attiecībām, kas balstītas uz uzticību un augstu apmierinātību.